ستاد بحران شهرستان بانه قبل از هر اتفاقی پیش قدم شد

ستاد بحران شهرستان بانه قبل از هر اتفاقی پیش قدم شد / فرماندار سقز یک تنه به استقبال بحران احتمالی رفت و تاکید کرد!!آمادگی داشته باشید تمام!!!

▪️ستاد بحران شهرستان بانه در اطلاعیه ای اعلام کرد مراکز آموزشی تمام مقاطع تحصیلی و مراکز دانشگاهی تعطیل و آغاز به کار ادارت شهرستان بانه با ۲ ساعت تاخیر خواهد بود.

▪️در این اطلاعیه آمده است :

▪️مدارس و مراکز آموزشی شهرستان بانه روز شنبه مورخه ٢٣دی ماه ١۴٠٢ تعطیل خواهند بود.

▪️با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا، به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران شهرستان و موافقت سرپرست محترم فرمانداری بانه به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا و اختلال در تردد و پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش، فردا  شنبه مورخه ٢٣دی ماه ١۴٠٢ مدارس و مراکز آموزشی شهرستان بانه در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دوشیفت تعطیل خواهند بود.

١. کلیه ادارات و بانک ها با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹ صبح به جز دستگاه‌های عملیاتی ،امدادی، درمانی و خدمات رسان دایر هستند .

٢. بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان مراکز دانشگاهی که امتحانات دارند طبق روال قبل برگزار خواهد، شد در غیر اینصورت تعطیل می باشند.

▪️اما با وجود هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و اعلام اسامی شهرستانهای با وضعیت قرمز که شهرستان سقز نیز در این لیست قرار دارد ، رئیس ستاد بحران شهرستان سقز بدون تشکیل جلسه ستاد بحران ، راسا اقدام به انتشار هشدار نمود و بر آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان تاکید کرد!!!!!!

▪️توان همچنین بر آمادگی شبکه بهداشت و هلال احمر جهت جابجايی و انتقال مريض و يا مادران باردار قبل از شروع بارندگی، تردد با زنجیر چرخ، آمادگی اعلام تعطیلی مدارس برای شیفت عصر، حضور تمامی مدیران در شهرستان، هماهنگی و آماده نمودن محل های اسکان اضطراری و بررسی وضعیت شهرستان و اعلام خسارت های اعلامی ظرف مدت ۲۴ ساعت شد.

▪️نکته قابل تامل در این مطلب آنجاست که گویا تمامی دستگاهها منتظر تاکید!!! فرماندار هستند و با فرمان فرماندار نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد اما ای کاش جعفر توان قبل از تاکید!!!! بر خدمات رسانی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان عملکرد ۲ ساله خود را در حوزه ستاد بحران شهرستان ، پیگیری و اخذ تجهیزات لازم و …… را برای این شهر اعلام میکرد.

✔️ده نگي شار(۱۴۰۲/۱۰/۲۳)

@dangishar

✔️پیج اینستاگرام

https://www.instagram.com/dangishar.ir/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی