مشکلات کنونی شهر را به معضل تبدیل نکنیم

سخنی با شهروندان فهیم سقزی/ مشکلات کنونی شهر را به معضل تبدیل نکنیم

 

در پی بارش چند روز قبل در سقز و بروز مشکلاتی در سطح شهر، به یکباره مشکلات واحد خدمات شهری شهرداری در خصوص کمبود نیرو و تجهیزات و ماشین آلات شکل آشکاری پیدا کرد.

باید اذعان کرد که مجموعه خدمات شهری شهرداری و پرسنل واحد تنظیف و فضای سبز و حمل و نقل در چند شب و روز گذشته تمام تلاش خود را به کار گمارده اند اما علل ضعف عملکرد این عزیزان در امکاناتشان جای بحث و تفسیر دارد ، اما بعنوان شهروندان این شهر تا چه حد توانسته ایم به این عزیزان یاری رسانیم.

کاملا واضح است که همگی بارشهای دهه های گذشته را بخاطر داریم و بیشر از آنکه از انسداد معابر نگران باشیم ، با دیدی خوشبینانه از این رحمت الهی لذت می بردیم اما با تغییر سَبک زندگی ، نگرشمان نیز تغییر کرد .

این شهر متعلق به همه شهروندان است ، پس میشود در هر شرایطی کمک حال نگهبانان سلامت و زیبایی شهر باشیم.

شهروندان عزیز اگر هم قرار نیست در امری عمومی مشارکت نکنیم بهتر حداقل بر مشکلات موجود نیافزاییم. نمونه کوچک این موارد ، تخلیه و انباشت برفهای پشت بام هاست که در کوچه ها و معابر دپو میشوند و انتظار داریم در اسرع وقت توسط شهرداری بارگیری و جابجا شوند.

هرچند باید به این موضوع هم اشاره کرد که شهرداری موظف به بازگشایی معابر و رفت و روب است ، اما میتوانیم به اندازه مسیری که در کوچه ها تردد شود اقدام به بازگشایی نماییم .

انتظار زیادی نیست…..

خبرنگار : خسرو بهرام پور

ده نگی شار(۹۹/۱۱/۱۰)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی