بازگشت سقز به شرایط ناپایدار کرونایی

بازگشت سقز به شرایط ناپایدار کرونایی/ بستری ۱۹ نفر در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی این شهر / عدم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری خصوصا در عروسی و دورهمی ها دامن سقز را گرفت.

پس از گذشت یک ماه از شرایط مناسب و وضعیت سفید کرونا در سقز ، از چند روز گذشته با افزایش بیماران مبتلا به کرونا وضعیت سقز در حالت نارنجی قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد در هفته اخیر افزایش موارد بستری در استان کردستان مشاهده می شود و اطلاعات پایگاههای دیده ور در شهرستان های استان نشاندهنده افزایش فعالیت ویروس است. این مسئله میتواند ناشی از افزایش دور همی ها و مهمانی ها، افزایش مسافرت ها، کاهش استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله فیزیکی باشد و درصورتی که رعایت دستورات بهداشتی مجددا و به صورت سریع در شهرستانها افزایش نیابد، در هفته های آینده با مشکل رویرو خواهیم شد. افزایش گردش ویروس و فعالیت آن در آستانه پاییز بسیار خطرناک است و باید سریعا از گردش ویروس با رعایت اصول بهداشتی کاست.

با توجه به تغییر فصل و ورود به فصل سرما و شیوع آنفولانزا به همه شهروندان توصیه می شود ضمن خودداری از حضور در تجمعات در هنگام تردد یا حضور در اماکن شلوغ و فضاهای بسته حتما از ماسک استفاده کنند.

ده نگی شار(۹۹/۰۶/۲۲)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی