استعفای عضو شورای شهرستان سقز

‍ ⚫️ استعفای عضو شورای شهرستان سقز

 

▪️ مختار اصغری عضو شورای شهر سقز بدلیل آنچه دخالتهای فرماندار این شهر در امورات شورا اعلام نموده ، از عضویت در شورای شهرستان کناره گیری کرد.

 

▪️مختار اصغری در گفتگو با ده نگی شار گفت : متأسفانه فرماندار سقز از بدو ورود به شهرستان سقز اقدام به ایجاد اختلال در امورات و اختلاف در بین اعضای شورای اسلامی سقز نموده تا اهرم فشاری بر شهردار شوند که تمامی طرح ها و مصوبات در رویکرد خویش را جلو ببرند و هرگاه شهرداری در این موارد تعامل نکند ، با تهدید اخذ رای  برای استیضاح وی اقدام نماید.

 

 

▪️ اصغری افزود : متاسفانه در شورای روستاها، بخش ها وشهرهای دیگر شهرستان سقز نیز این رویه رقم خورد تا حدی که رد مصوبات شورا را با گزینه ی ( صرفه وصلاح)که مختص و وظیفه قانونی شورای اسلامی است انجام داده و شورای اسلامی  شهر ها  در این رابطه باید برای هر یک از مصوبات مهم شهر ، بر آن اصرار که این امر موجب تاخیر در انجام پروژه ها می شد.

 

▪️اصغری با بیان اینکه این شیوه فرماندار موجب تعلل و به کما رفتن پروژه های عمرانی شهرستان شده و یکی از دلایل مهم پس رفت طرح های عمرانی شهرهای شهرستان سقز را  می توان در این شیوه عمل وی دید.

 

▪️حال اینجانب استعفای خود را که قطعا موجبات خوشحالی فرماندار را به همراه خواهد داشت تقدیم می نمایم و بدین شیوه. اعتراض خود را به دخالت های بی ربط و تهدید اعضای شورا و پیشنهاد ریاست و رای در شهرستان سقز، به شرط استیضاح شهردار سقز  را اعلام دارم.

 

▪️در پایان نیز از تمامی دستگاهها و نهادهای سطح شهرستان ، استان و کشور (نهاد ریاست جمهوری ، وزارت کشور ، معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان ، نهادهای امنیتی و …..)که در این رابطه اطلاعات کامل و کافی را داشتند و در این امر غیر مرتبط و غیراخلاقی فرماندار ورود ننموده گلایه مندی خود را با استعفا از عضویت در شورای اسلامی شهرستان سقز اعلام می نمایم .

 

✔️ده نگي شار(۱۴۰۲/۱۱/۲۵)

 

@dangishar

 

✔️پیج اینستاگرام

 

https://www.instagram.com/dangishar.ir/

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی