آقایان به ظاهر مطلع ،دنیا و قیامت خود را مفت فروشی نکنید…..

آقایان به ظاهر مطلع ،دنیا و قیامت خود را مفت فروشی نکنید…..

مدتی است فرد یا افرادی با ایجاد کانالی تلگرامی به بیان شنیده ها روی آورده و اقدام به طرح مطالب و تهمت هایی به اشخاص ، مسئولین و جمعی از خبرنگاران کرده اند.

فارغ از آنکه چه نیتی در پشت پرده مطالب منتشر شده وجود دارد ، تعدادی از مدیران و مسئولین معلوم الحال!!! که عمدتا به دلیل افشاگری ده نگی شار به دفاع ناحق از خود و دوستان خود برآمده اند، در پی تسویه حساب با سردبیر این رسانه روی آورده و در اقدامی مذبوحانه اقدام به گمانی زنی نزد مسئولین بالادستی و دستگاههای امنیتی کرده و خبرنگار ده نگی شار را در ارتباط با کانال یاد شده معرفی نموده اند.

سردبیر این رسانه رسما و قاطعانه هرگونه همکاری یا ارتباط خود یا مجموعه ده نگی شار با شخص ، اشخاص یا گردانندگان این کانال را قویا رد نموده و اعلام میدارد: تا بدین لحظه هرگونه نقد یا افشای تخلفات مدیران را با در دست داشتن مدارک و بدون ترس و واهمه ، علنا از طریق رسانه خود منتشر نموده و هرگونه خبر رسانی در کانال و گروههای فاقد اصالت و بصورت ناشناس را حرکتی غیر اخلاقی و بزدلانه میداند.

این رسانه به مدیرانی و افرادی که منافع خود را از حضور و خبررسانی سردبیر و پایگاه مستقل خبری ده نگی شار در خطر می بینند توصیه میشود جهت تسویه حسابهای شخصی خود پنهان نشده و در صورت داشتن مدرک تخلف ، آن را تحویل مراجع قضایی نمایند تا با متخلفین برخورد لازم صورت گیرد.

ضمنا این رسانه میدان را برای افرادی که ده نگی شار را مخالف افکار پوچ و منافع شخصی خود میدانند خالی نخواهد کرد و ضمن تاکید بر بی طرفی و دفاع از حقوق عامه ، همکاری بیش از پیش شهروندان با این رسانه و تمامی رسانه های سطح شهر برای دفاع از حقوق بحق خود همچنین پیگیری و رفع مشکلات را خواستار است.

در اثبات الطاف مدیران به این رسانه میتوان به شکایتهای متعدد ، همچنین تهدید و اعمال فشار در محیط کاری به خبرنگار این رسانه اشاره کرد.

انتظار میرود دستگاههای مرتبط با موضوع همچون پلیس فتا نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن موضوع اقدام نماید‌.

در پایان این رسانه حق خود میداند در صورت ادامه تهمت ها و گمانه زنی ها نسبت به شکایت از این افراد و اعاده حیثیت نزد دستگاه قضا اقدام نماید.

آسمان بوی ندامت میدهد

شهر ما بوی قیامت میدهد

بر دل این مردمان سنگ دل

گوئیا شیطان بشارت میدهد

دین خود را مفت و ارزان یک به یک

از پس تهمت به تهمت میدهند

حافظان حق شدند در محکمه

بر دروغ خود شهادت میدهند

گوئیا این مردمان بشکسته اند

آن سبویی را که بوی غیرت میدهد

این جماعت برده اند از یاد خود

آن خدایی را که شهرت میدهد

بی خرد از بهر چه تهمت زنی

تهمتت بوی حسادت میدهد

ناصر کریمی سردبیر پایگاه مستقل خبری ده نگی شار

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی