️بازگشایی تالار های سقز با ظرفیت ۵۰ درصد / هه لپرکه ممنوع

بازگشایی تالار های سقز با ظرفیت ۵۰ درصد / هه لپرکه ممنوع
فرماندار سقز : کنترل کرونا در سقز نشان دهنده مشارکت عطیم مردمی است / استفاده از ماسک شاهکار ترین راه پیشگیری

آخرين تصميمات ستاد كرونا در شهرستان سقز
فرماندار سقز: كنترل كرونا در سقز، نشان دهنده مشاركت عظيم مردمی است
توصیه اکید کریمیان به شهروندان: فاصله گذاری هوشمند، رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک، راهکار اصلی پیشگیری از کرونا و رهگشای معیشت و سلامت است
فرماندار ويژه شهرستان سقز با تقدير از تلاش هاي كادر درمان و رعايت پروتكل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي توسط مردم عنوان كرد: كنترل كرونا در سقز گامي جمعي و نشان دهنده مشاركتي عظيم است.

كريميان در جلسه ستاد كرونا با اشاره به دستورالعمل هاي استاني اظهار داشت: تالارهاي عروسي از روز شنبه با ۵۰ درصد ظرفيت منوط به عدم برگزاري مراسم هاي رقص، و همچنين قهوه خانه هاي سنتي بدون عرضه قليان بازگشايي می شوند.

وي خطاب به رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: بسترهای لازم برای فعالیت های ورزشی غیر از شنا و کشتی فراهم گردد.
کریمیان تصریح کرد: اعمال محدودیت ها در راستای حفاظت از جان مردم و عمل به توصیه های ستادکرونا کشوری و استانی است و رعایت این موارد و بازتاب آن، پایش می شود و در صورت عدول از آن و افزایش بیماران مبتلا به کرونا، تصمیم های جدیدتری اتخاذ می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزار کنندگان مراسم عزاداری محرم و کنکور در رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر و بر تشدید نظارت بر کنترل کیفی و کمی نوشت افزار، کیف و کفش و مانتو شلوار مدارس، نظارت بر آرایشگاه های زنان و مردان تاکید کرد.

مدير شبكه بهداشت و درمان: سقز در آستانه موج سوم كرونا/ مردم همچنان فاصله گذاري اجتماعي و پروتكل ها را رعايت كنند
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: در روزهای گذشته، موارد کرونا مثبت در سقز بیشتر شده است که نشان دهنده ورود شهرستان به موج سوم کرونا است که این موضوع، به دلیل تغییرات آب و هوایی و آغاز بیماری هایی چون سرماخوردگی و آنفلوآنزا و سفرهای تابستانی است.

دكتر انور بهرامي با اشاره به خستگی کادر درمان تصریح کرد: مردم رعایت نکنند، پزشکان و پرستاران و مجموعه پزشکی شهرستان برای موج سوم کرونا آماده نیستند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه نظارت بر تالارهای پذیرایی عنوان کرد: به دلیل خطرناک بودن اجتماع ها، در صورت باز شدن این مکان ها، بایستی متصدیان تالار بر اساس دستورالعمل ویژه فعالیت کنند و گرنه دوباره تعطیل می شوند

ده نگي شار (۹۹/۰۶/۱۲)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی