️اقدام شایسته آتش نشانی سقز در قدردانی از تعدادی از شهروندان مسئولیت پذیر سقزی حاضر در آتش سوزی خودرو حامل تانکر بنزین

اقدام شایسته آتش نشانی سقز در قدردانی از تعدادی از شهروندان مسئولیت پذیر سقزی حاضر در آتش سوزی خودرو حامل تانکر بنزین

با اقدام بموقع چند شهروند مسئولیت پذیر ، حریق کامیون حامل تانکر بنزین کنترل و مهار شد/ کپسولهای افرادی که در حادثه امروز مصرف شد بصورت رایگان شارژ میشود

به گزارش ده نگی شار:

مدیرعامل سازمان آتش نشانی سقز در گفتگویی اعلام کرد ، غروب امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام حریق در موتور کامیون حامل تانکر بنزین در میدان ۲۲ بهمن ، ۲ تیم از ایستگاههای مرکزی و شماره ۱ شهدا به محل اعزام شدند.

دولتی افزود: در همان لحظات اولیه آتش سوزی و قبل از حضور عوامل آتش نشانی در محل ، چند شهروند مسئولیت پذیر با استفاده از خاموش کننده های دستی توانستند قبل از انتشار حریق به کل خودرو ، آتش را مهار کنند.

محمد دولتی ضمن قدردانی از حرکت شجاعانه افراد حاضر در محل در کنترل حریق ،  استفاده از کپسولهای آتش نشانی در لحظات اولیه آتش نشانی را مهم برشمرد و عنوان کرد به پاس قدردانی از حرکت ارزشمند آن عزیزان ، آتش نشانی سقز کپسولهایی که برای کنترل حریق خودرو حامل تانکر استفاده شده را بصورت رایگان شارژ خواهد کرد .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سقز در پایان از تمامی شهروندان سقزی درخواست کرد نسبت به فراگیری نحوه استفاده از خاموش کننده ها اهتمام ورزند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی