گروه تلگرامی پرسمان رفع توقیف شد

روز گذشته و به سبب شکایت ۴ نفر از اعضای شورای شهر سقز از گروه تلگرامی پرسمان که با رویکرد بیان مشکلات شهری در سقز فعالیت داشت ، حکم انسداد گروه از سوی قاضی صادر گردید .

در گفتگوی خبرنگار ده نگی شار با حمدی مدیرگروه پرسمان اعلام شد :
در گفتگوی خبرنگار ده نگی شار با حمدی مدیرگروه پرسمان اعلام شد :

این طرح شکایت از جانب ۴ عضو شورا و به دلیل انتقادهایی نسبت به عملکرد ضعیف شورای شهر و توسط چند نفر از شهروندان انجام گرفته بود و قاضی نیز با توجه به مستندات شکاک دستور انسداد و عدم فعالیت گروه را صادر نمود ، اما خوشبختانه با  مساعدت های صورت گرفته گروه رفع توقیف گردید و مجددا کمافی سابق به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ده نگی شار:

در جوابیه ای که توسط یکی از اعضای شورای شهر سقز به انتشار خبر مسدود شدن گروه پرسمان به یکی از رسانه ها ارسال شده بود نکات قابل تاملی بیان گردید:

۱) بیاییم به خاطر شهرمان واقعیت را بگوییم ……

۲) اعضای شورای شهر در هر صورت نمایندگان مردم و ناظر بر شهر هستند و حق یک گروه تلگرامی نظارت بر شهر نیست

۳) آن چه حق پرسشگری و مطالبه گری خوانده می شود حق عموم مردم است که ما بارها مصرانه خواستار پیگیری این حق از طرف مردم نجیب و شریف شهرمان شده ایم .

۴) به باور بنده ، درست نیست هر کسی یک گروه تلگرامی بزند و به خاطر حمایت از هر گروه وشخصی حال به هر دلیل به تخریب طیف و گروه مخالف بپردازد و این از راستی به دور است و شهر را دچار هرج و مرج و وضعیت بغرنج خواهد کرد و ضربه بزرگی به اعتماد مردم خواهد زد .

۵) اجازه بدهیم نمایندگان ما کار خودشان را که نظارت بر شهرداری و استفاده از ظرفیت و اختیارات قانونی خویش است ، بکنند و نگذاریم افرادی غیر از آنان به خاطر هر سودایی که در سر دارند برای شهرداری و شهر تصمیم بگیرند و شهر را به ورطه هلاک ببرند …

۶) آن چه امروز میشود درست و در جهت خدمت به مردم نیست و باید تغییر صورت گیرد تا بتوان در این شهر حداقل چراغی افروخته و گامی به سوی آبادانی و خدمت به این مردم نجیب و این دیار برداشته شود .

۱……ما هم بر این باوریم که باید واقعیتها گفته شود حتی اگر تحمل و ظرفیت شنیدن آن را نداشته باشیم واقعیتی که ۲ است شهروندان منتظر شنیدنش هستند !!!!!!!!!!!!

۲……..شما در هر صورت نماینده مردم هستید و در هر صورت موظف به پاسخگویی به نقدهای همان مردم حتی اگر آن مردم در گروه تلگرامی پرسمان باشند  !!!!!!!!!!

۳……. حق شهروندان است که بدانند رای آنها چه شد و منتخبین شان در ۲ سال گذشته چه عمل مثبتی انجام داده اند و پرسشگری را باید تفسیر نمود که چی و چگونه باشد؟؟؟
در نشستهای خبری انجام نشده یا حضورهای کمرنگ منتخبین در بین مردم البته بجز مراسم فاتحه خوانی ها!!!!!!

۴……. گروه تلگرامی پرسمان در تاریخ ۹۶/۱۲/۸ آغاز بکار و قریب به اتفاق اعضا مسئولین و صاحب نظران شهر هستند که در این مدت زمان مسائل بسیاری مورد بحث و کنکاش قرار گرفته که از چشم مسئولین و منتخبین مردم دور مانده .چرا کسی از نکات مثبت گروه تقدیر نکرد؟؟؟؟
ایکاش بحث طیف و گروه مخالفی که اسم بردید را واضحتر بیان و تشریح میکردید که با چه فعالیت مثبت صورت گرفته از شما مخالفت و واکنش نشان داده شده ؟؟؟آنچه که واضح است و نیاز به بیان ندارد عملکرد ضعیف و نبود فعالیتی قابل بیان و دفاع از جانب شوراست.  هرج و مرج بوجود آمده را طیف مخالفی ایجاد کرده اند که بعد از گذشت ۲ سال مشخص نیست مخالف چه چیزی هستند!!!!!!!! راستی اصلا نگران اعتماد مردم نباشید چون اعتماد مردم به شورای حاضر ضربه خورده است ، فقط کافیست از اطرافیان و طرفداران اندک خود مقداری فاصله گرفته و در بین شهروندان حاضر شوید…….

۵…… پس از گذشت ۲ سال منتخبین مردم فرصت کافی برای استفاده از ظرفیت و اختیارات قانونی خود را داشته اند ، لطفا تنها یک مورد از فعالیتی که توسط شما انجام گرفته و مانع از به هلاک رسیدن شهر شده را عنوان کنید…..

۶…… در حال حاضر خدمت و تصمیم گیریهای شورا در شان شهروندان نبوده و بعد از ۲ سال منتظر حداقل چراغ افروخته شما هستیم ولی نه با نابودی شهر بلکه با پاسخگویی به شهروندان ، اصحاب رسانه ، تعامل و همفکری با شهرداری در جهت خدمت مناسب تر به شهروندانی که دیگر امیدی به بهبود این وضع ندارند……..

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی