کردستان از نظر اعتیاد وضعیت مناسبی ندارد

فرشادان: آمار اعتیاد در کردستان غیر واقعی است/ کردستان از نظر اعتیاد وضعیت مناسبی ندارد

 نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران، گفت: آمار رسمی که از تعداد معتادان در استان کردستان ارایه می شود، کم تر از آمار واقعی است و  وضعیت کردستان از دیدگاه من در بحث مواد مخدر غیر از آمار رسمی بوده و در واقع سفید نیست.

سید مهدی فرشادان در در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه  اگرچه به لحاظ آماری سفید هستیم اما تعداد مبتلایان به اعتیاد در استان نسبت به چند سال گذشته افزايش چشمگيري نشان  مي دهد.اقدامات در این حوزه خوب بوده اما کافی نیست.

این نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار رسمی ۴۰ هزار نفری معتادان در استان گفت: متاسفانه جزیره ای عمل کردن هر یک از دستگاه های اجرایی در این حوزه از مشکلات اصلی مقابله با مواد مخدر و اعتیاد است.

وی آمار بالای معتادان را یکی از علل به چشم نیامدن اقدامات صورت گرفته در این حوزه دانست و از اعضای این جلسه خواست برای پیشبرد و اجرایی شدن مصوبات جلسه بسته هاي عملیاتی تعریف کنند.

وی از اختصاص چهار میلیاردو۶۰۰ میليون تومان اعتبار در حوزه اموزشي و خريد تجهيزات مورد نياز پيشگيري از اعتياد به آموزش و پرورش خبر داد و گفت: آموزش در سطح حوزه های مهارتی در مدارس بسيار خوب جواب داده و خواهد داد/کردپرس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی