مانور لحظه صفر زلزله جهت آمادگي نيروها و دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان در سقز

مانور لحظه صفر زلزله جهت آمادگي دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان عضو ستاد بحران شهرستان در محل مجتمع آپارتمان هاي مسكن مهر كيان برگزار شد.

اين مانور به مناسبت ۵ دي ماه سالروز وقوع زلزله بم كه در تقويم رسمي كشور به نام روز ملي ايمني در برابر زلزله و كاهش اثرات بلاياي طبيعي نامگذاري شده است با دستور فرماندار و بدون اطلاع قبلي دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان عضو ستاد بحران شهرستان و براي سنجش سطح آمادگي آنها حین حوادث برگزار شد.

در اين مانور كه با اعلام و دستور فرماندار و رييس ستاد بحران شهرستان مبني بر رانش ۲ واحد از آپارتمان هاي مسكن مهر كيان که دچار خسارات زیادی شده، انجام گرفت؛ نيروهاي آتش نشاني با ۵ دقيقه، ۱۱۵ با ۸ دقيقه، شركت گاز با ۱۰ دقيقه و هلال احمر با ۱۴ دقيقه در محل اعلام شده حاضر شدند.

كريميان فرماندار سقز زمان حضور و رسيدن نيروهاي ستاد بحران شهرستان را مناسب اعلام نمود و خاطرنشان ساخت: با توجه به اهميت زمان در حين بحران و بلاياي طبيعي لازمست دستگاه هاي خدمات رسان سطح آمادگي خود را بيش از پيش تقويت و مد نظر قرار دهند.

دكتر باباميري شهردار سقز و مسئول ستاد بحران شهرداري نيز از عملكرد و عكس العمل مناسب دستگاه هاي خدمات رسان قدرداني نمود و گفت: در اين مانور نيروهاي آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري در ۵ دقيقه و همچنين كليه ماشين آلات حوزه موتوري در كمترين زمان (حدود ۱۰دقيقه) در صحنه حاضر شدند.

این مانور با همکاری مدیریت ستاد بحران و ایمنی شهرداری سقز برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی