فرماندار سقز، آغاز هفته دولت را تبریک گفت

فرماندار سقز، آغاز هفته دولت را تبریک گفت

فرماندار سقز، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان استان کردستان و به ویژه شهرستان سقز تبریک گفت.

متن پیام کامیل کریمیان، به شرح زیر است:

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان و تلاشگران و کارمندان دستگاه های اجرایی، عرصه تلاش و سازندگی و خادمان به مردم شریف و قدرشناس شهرستان سقز تبریک می گویم.

این هفته، فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرد دولت و ایجاد فضای امید در کشور برای امیدواری مردم به تلاش دولت به عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی برای ايجاد رفاه بيشتر و عبور از تنگناهای معيشتی و رونق و توسعه اقتصادی در كشور است.

به نوبه خود از صبر و اسقامت مردم به خصوص همشهريانم در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا تجلیل می کنم؛ مردمی که با مقاومت خود، هیمنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را شکستند و با این صبر ارزشمند، امروز صداهای مخالف انحصار گرایی در جای جای جهان شنیده می شود و به يقين دشمنان اين ملت هرگز به اهداف ترسيم شده خود نرسيده و نخواهند رسيد.

امروز باید گفت در سایه لطف خدا، هدایت رهبری و حضور و حمایت مردم، تورم نقطه به نقطه کاهش یافته و با وجود فضای تحریم و تنگناهای اقتصادی موجود، تراز تجاری كشور نسبت به سال گذشته مثبت شده است و در بسياری از حوزه ها از جمله؛ حوزه توليد، گشايش های خوبی ديده می شود كه اين امر با حمايت مردم و تلاش دولتمردان محقق شده است.

اينجانب به تاسی از سخنان رييس جمهور محترم كه به ضرورت هم‌افزایی هر سه قوه تأکید کردند و گفتند اگر همه دستگاه ها در کنار هم قرار بگیریم و همدیگر را یاری کنیم، با شتاب بیشتر از تحریمها عبور می کنیم، حل مشکلات مردم سریع تر می شود و آمریکا را به زانو در خواهیم آورد؛ همه ما بايد با اتحاد و برادری و انسجام بيشتر در راستای حل مشكلات مردم و تحقق رشد و توسعه اقتصادی و رونق توليد گام برداريم / روابط عمومی فرمانداری ویژه سقز،

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی