فراخوان بکارگیری پرسنل بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی سقز بزودی اعلام خواهد شد

فراخوان بکارگیری پرسنل بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی سقز بزودی اعلام خواهد شد/ مراکز بهداشتی روستایی سقز و بانه با قدمت ۲۰ سال صاحب ساختمان خانه بهداشت خواهند شد.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگار ده نگی شار اعلام کرد:

در نشستی که روز گذشته در تهران و با محوریت وضعیت بیمارستان جدید الاحداث و نحوه بکارگیری پرسنل ، خانه های بهداشت روستایی سقز و بانه و …. برگزار شد دکتر تقوی نژاد معاون پشتیبانی وزارت بهداشت در تشریح موارد فوق اعلام کرد بزودی فراخوان ثبت نام و جذب پرسنل مورد نیاز بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی سقز برگزار خواهد شد .

بیگلری افزود :تمام تلاش مسئولین شهرستانی جذب نیروی بومی است و افرادی که شرایط لازم را دارا می باشند می توانند از طریق فراخوانی که در روزهای آتی اعلام خواهد شد اقدام نمایند.

محسن بیگلری در ادامه افزود در این نشست ، معاون پشتیبانی وزارت بهداشت وعده داد تمام مراکز بهداشتی روستایی بالای ۲۰ سال قدمت برای ساخت خانه بهداشت روستایی اقدام خواهد شد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در پایان با اشاره به اینکه بدعهدی هایی در اتمام و شروع به کار بیمارستان ۲۳۵ تخت خوابی سقز صورت گرفته اما با توجه به پیشرفت فعلی پروژه قطعا این بیمارستان در ۳ تا ۴ ماه آینده افتتاح و شروع به کار خواهد کرد.

گفتنی است به محض اعلام فراخوان ، جهت استفاده حداکثری شهروندان ، ده نگی شار آن را منتشر خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی