عملیات جستجو و نجات جهت پیدا کردن کولبر مفقودی در ارتفاعات برویشکانی شهرستان بانه همچنان توسط عوامل امدادی ادامه دارد

بخشدار ننور در شهرستان بانه از ادامه جستجوها برای یافتن یک نفر مفقود حادثه کولاک و بوران در کوهستان های این بخش خبر داد.

سید عارف رحمانی دقایقی پیش گفت؛ شامگاه دوشنبه هشتم بهمن ماه جاری ۳ نفر با هویت مشخص در کوهستان مرتفع «حوجره ی فه قی یان» واقع در اطراف روستای «برویشکانی» از توابع بخش ننور بر اثر بارش سنگین برف، کولاک شدید و کاهش دید، از سایر همراهان خود جدا و مفقود شدند.

رحمانی تصریح کرد؛ پس از جستجوهای زیاد با تلاش نهادهای امدادی و همراهی اهالی روستاها و مناطق اطراف، اجساد ۲ نفر از مفقودین یافته شد که بر اثر شدت سرما متأسفانه جان خود را از دست داده بودند، اما با توجه به شرایط نامساعد جوی، متأسفانه ردی از نفر سوم یافته نشد و همچنین امکان ادامه جستجو فراهم نشد.

بخشدار ننور شهرستان بانه افزود؛ با مساعد شدن نسبی شرایط جوی، اکیپ های امدادی و اهالی منطقه مجدداً تلاش خود را از سر گرفته اند و در این راستا یک تیم ۱۲ نفره از امدادگران جمعیت هلال احمر، یک تیم ۲۵ نفره از هیأت کوهنوردی، یک گروه ۱۵ نفره از هیأت آفرود شهرستان همگی با تجهیزات کامل، و همچنین افراد و تیم های محلی از ساکنان روستاهای اطراف، از ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه به منظور یافتن نفر سوم مجدداً به کوهستان های اطراف روستای «برویشکانی» اعزام شده و هم اکنون نیز مشغول جستجو هستند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی