تردید در صلاحیت ۱۷ قاضی در استان های کرمانشاه و کردستان

تردید در صلاحیت ۱۷ قاضی در استان های کرمانشاه و کردستان

 نشست شورای عالی قوه قضاییه با تأکید بر نظارت بیشتر بر دفاتر خدمات قضایی و اینکه درخصوص صلاحیت ۱۷ قاضی در کرمانشاه و کردستان تردید وجود دارد برگزار شد.

«حجت الاسلام و المسلمین شهریاری»؛ رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه به بیان نکاتی درباره سامانه اطلاعات دارایی مسئولان پرداخت و از تهیه دستورالعملی در این زمینه خبر داد.

همچنین «حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم»؛ رئیس دیوان عالی کشور هم از مختومه کردن ۷۰۰ پرونده مربوط به ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد.

«ذبیح الله خداییان»؛ رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم در این نشست گفت: جزایر کیش و قشم از نظر ثبتی مشکلاتی دارند که برای حل آن‌ها باید چاره‌اندیشی شود.

«سراج»؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور هم به بروز مشکلی در خصوص اردوگاه شهید باهنر اشاره کرد و گفت: دولت برای این اردوگاه وام گرفته و به دلیل عدم بازپرداخت، مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است که باید رفع شود.

همچنین «حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری»؛ دادستان کل کشور نیز به شکایات مردم از دفاتر خدمات قضایی خبر داد و بر لزوم نظارت بیشتر بر این دفاتر تاکید کرد.

«حجت الاسلام و المسلمین موحد»؛ دادستان انتظامی قضات هم از تردید در صلاحیت ۱۷ قاضی در استان‌های کرمانشاه و کردستان خبر داد و اتهامات منتسب به این افراد را عمدتا مالی و در برخی موارد نیز مواد مخدری عنوان کرد//میزان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی