بی احتیاطی منجر به انفجار در منزل مسکونی شد

بی احتیاطی منجر به انفجار در منزل مسکونی شد

دقایقی قبل و در پی شنیده شدن صدای مهیب انفجار در یکی از محلات سقز و درخواست کمک ، تیمی از آتش نشانان در محل حادثه حضور یافتند .

در گفتگوی کوتاه مدیرعامل آتش نشانی سقز با روابط عمومی این سازمان اعلام کرد دقایقی قبل و در پی تماس های مردمی مبنی بر انفجار در منزلی مسکونی در کوی بهاران ، تیم از ایستگاه مرکزی سریعا به محل اعزام گردید.

دولتی افزود ؛ با حضور آتش نشانی در محل و ورود به منزل  پس از ایمن سازی و قطع گاز و برق ، جستجو برای یافتن مصدومین احتمالی آغاز شد که خوشبختانه مشخص شد ساکنین در منزل حضور ندارند.

دولتی در ادامه با اشاره به عدم حضور ساکنین ، علت اولیه  حادثه را انتشار گاز در محیط و اتصال برق همچون اتوماتیک یخچال عنوان کرد و گفت بررسی های بیشتر و علت نهایی حادثه با حضور کارشناسان آتش نشانی مشخص خواهد شد .

دولتی در پایان با بیان اینکه با آغاز فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی از همه شهروندان درخواست کرد قبل از نصب بخاری نسبت به سرویس آن از طریق افراد و نمایندگی های مجاز اقدام و در هنگام نصب بخاری نسبت به تست اتصالات و لوله بخاری و همچنین اطمینان از نصب کلاهک در پشت بام و بازدید دوره ای اقدام نموده و در شرایطی که قصد خروج از منزل یا مغازه خود را دارند نسبت به قطع گاز اقدام نموده سپس اقدام به ترک محل نمایند.

 

ده نگی شار(۹۹/۰۷/۱۸)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی