بیمارستان جدیدالاحداث سقز تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری میرسد

 

فرماندار سقز از اتمام بیمارستان جدیدالاحداث سقز تا ۳ ماه آینده و افتتاح قطعی فرودگاه سقز در سال ۹۹ خبر داد .

در حاشیه بازدید فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری ، شهردار و معاون عمرانی شهرداری و جمعی از اعضای شورای شهر سقز از بیمارستان جدید الاحداث سقز، کریمیان فرماندار سقز در گفتگویی با خبرنگار ده نگی شار آخرین وضعیت بیمارستان ، فرودگاه سقز و سایر پروژه های شهرستان سقز را اینگونه توصیف نمود:

طی بازدیدهای مکرر هفتگی از بیمارستان جدیدالاحداث سقز ، خوشبختانه از هفته گذشته تحرک ویژه ای در بخشهای باقی مانده صورت گرفته که با توجه به سرعت افزایش فعالیت پیش بینی می شود تا ۳ ماه آینده بخش عمده فعالیت بیمارستان به اتمام برسد و انشالله در سفر ریاست محترم جمهوری به بهره برداری خواهد رسید.

کریمیان درخصوص بودجه پایانی بیمارستان گفت: در آخرین دیدار استاندار و نماینده مجلس و وزیر راه و شهرسازی داشته اند ۱۲ میلیارد دیگر به این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار سقز درمورد تجهیزات ، جذب پرسنل و کادر بیمارستان و همچنین وضعیت بیمارستان امام خمینی بعد از افتتاح بیمارستان جدید گفت : در حال حاضر بخش اعظمی از تجهیزات بیمارستانی خرید و دپو شده است و سایر تجهیزات مورد نیاز در بخشهایی همچون زایمان ، اورژانس و تختهای بیمارستانی تا قبل از افتتاح بیمارستان تهیه و نصب خواهد گردید.اما در مورد جذب نیرو دانشگاه علوم پزشکی متولی امر خواهد بود و دغدغه کلیه مسئولین شهرستانی و استانی استفاده از ظرفیت نیروهای بومی است. درخصوص وضعیت بیمارستان امام خمینی پس از افتتاح بیمارستان جدید باید گفت این بیمارستان همانند سابق به فعالیت خود ادامه خواهد داد اما بخشهایی از این بیمارستان به ساختمان بیمارستان جدید انتقال خواهد یافت.

کامل کریمیان فرماندار سقز درخصوص آخرین وضعیت فرودگاه سقز نیز گفت: درصد پیشرفت فعالیت عمرانی فرودگاه قابل قبول است و افزود: طی بازدیدها و طبق پیش بینی ها فرودگاه سقز قطعا سال ۹۹ به افتتاح خواهد رسید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی