افزایش گلایه مندی شهروندان از خدمات رسانی شهرداری / مشکل کجاست؟؟

افزایش گلایه مندی شهروندان از خدمات رسانی شهرداری / مشکل کجاست؟؟

در روزهای گذشته اخبار مربوط به انباشت زباله و جمع آوری سطلهای زباله در مناطقی از شهر در فضای مجازی منتر شده که جهت روشن شدن موضوع ، معاون خدمات شهری شهرداری توضیحاتی را به ده نگی شار ارائه داد.

اردلان درباره علت جمع آوری سطلهای زباله را خرابی و فرسوده بودن قسمتهایی از سطل همچون چرخهای آن اعلام کرد افزود از ۴۴۰ سطل زباله موجود در سطح شهر حدود ۳۶۰ سطل سالم و در محل های تعیین شده موجود هستند و بیش از ۷۰ سطل بدلیل فرسوده بودن در دست تعمیر هستند که در روزهای آتی تعدادی از سطلها در محل خود قرار خواهند گرفت.

اردلان با اشاره به افزایش زباله گردی در سطح شهر یکی از دلایل فرسوده شدن سطلها و شکسته شدن چرخها را همین مطلب عنوان کرد و افزود : متاسفانه در طول شبانه روز هر سطل چندین و چند بار از محل خود جابجا و همراه با زباله داخل آن بر روی زمین و کنار جداول رها میشوند .

اردلان علت انباشت زباله در چند نقطه از محلات سطح شهر را تایید و افزود با توجه به انتقال سطلهای زباله جهت بازسازی ، شهروندان محل جانمایی شده برای سطل زباله را محل برداشت زباله تصور کرده و اقدام به دپو در آن محل می کنند و این امر باعث نارضایتی جمعی دیگر از شهروندان در پخش زباله در محل و انتشار بوی نامطبوع در آن مکان توصیف کرد.

ئه هون اردلان افزود : مشکلی که هم اکنون واحد تنظیف شهرداری با آن دست به گریبان است کمبود شدید نیرو در این حوزه است که طبق آمار موجود تعداد همکاران شاغل در واحد تنظیف در امسال و در مقایسه با سالیان قبل تقریبا نصف شده است که این امر موجب افزایش فشار کاری مضاعف به سایر پرسنل و فعالیت مجموعه را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است.

اردلان در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان به جهت مشکلات پیش آمده در روزهای اخیر خواستار همکاری بیش از پیش و توجه بیشتر در حفظ و نگهداری از اموال بیت المال شد و ابراز امیدواری کرد کمبود امکانات و نیروی انسانی در مجموعه تنظیف مرتفع گردد.

ده نگی شار(۱۴۰۰/۰۱/۲۶)

زانیار یزدانی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی