افتتاح افزایش ظرفیت ۲۰ هزار تنی سیلوی کارخانه آرد گلنام آزادی

بعداز ظهر امروز بیست و سوم بهمن ماه، افزایش ظرفیت سیلوی آرد گلنام آزادی با حضور آقای بهمن مرادنیا استاندار استان کردستان؛ آقای مهندس بیگلری نماینده شهرستانهای سقز و بانه، آقای مهندس خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان؛ آقای کامیل کریمیان فرماندار ویژه شهرستان سقز، و جمعی از مدیران کل استان و مدیران شهرستان افتتاح گردید.
در این مراسم، محمد نافع علایی نیا معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز اظهار داشت:
برای تکمیل این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده است، که با احتساب فاز قبلی که در هفته دولت سال ۹۶ افتتاح گردید، مجموعا ۱۲ میلیارد تومان آورده شخصی هزینه شده، که این امر منجر به اشتغال ۱۸ نفر و اضافه شدن ۶۰۰۰۰ تن به ظرفیت سیلوی گندم شهرستان شده است.
ایشان در ادامه اظهار داشت که استان کردستان در سال جاری با تولید یک میلیون و صدو هفتاد هزار تن گندم رتبه دوم کشور را به دست آورد که دویست هزار تن آن به مصرف استان رسیده و بقیه آن نیز جهت مصرف سایر استانها منظور میگردد، که وجود ۵۸۰ هزار تن ظرفیت سیلوی گندم و ۳۵۰ هزار تن مجوز تاسیس سیلو اسباب نگهداری مطلوب تر تولیدات استان را فراهم می نماید.
علایی نیا همچنین تولید گندم شهرستان در سال جاری را ۲۱۵ هزار تن اعلام کرد و ظرفیت سیلوهای شهرستان را ۱۳۲ هزار تن، و ۴۵ هزار تن نیز در دست احداث بیان نمود، که مجموع این شرایط وضعیت مطلوبتر خرید گندم در شهرستان را در پی خواهد داشت.
علایی نیا در پایان مجموع طرحهای افتتاحی در دهه فجر را ۱۴۷ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد و یکصد میلیون تومان اعلام نمود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی