استخر سرپوشیده سقز تا ۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استخر سرپوشیده سقز تا ۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آخرین جلسه کمیته (ماده ۲۷) عنوان کرد: ساخت و بازسازی استخر سرپوشیده سقز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مدت ۸ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ده نگی شار:
حامد جولایی در آخرین جلسه کمیته ماده ۲۷ (واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی) که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، اظهار داشت: واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان کردستان به بخش خصوصی یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی است و واگذاری اولین پروژه ناتمام ورزشی به این بخش بسیار امیدوار کننده است.
جولایی افزود: در کمیته واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش غیردولتی، چهار پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان‌های سقز، بانه، قروه و سروآباد مورد بررسی قرار گرفت و از سوی کارگروه ماده ۲۷ واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان به بخش خصوصی تایید شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه استخر سرپوشیده سقز ۲۵ میلیارد ریال توسط کارشناسان پیشنهاد شد و در نهایت ۱۶ میلیارد ریال به تصویب رسید که از این میزان ۱۱ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی استخر و ۵ میلیارد ریال باقی مانده نیز صرف احداث فضای اطراف این استخر صرف خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: برای ساخت و بازسازی استخر سرپوشیده سقز کمتر از ۸ ماه زمان نیاز بوده و باشگاه بدنسازی و سایر فضاهای این بخش نیز در یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
جولایی تصریح کرد: در صورت تکمیل این طرح از سوی سرمایه‌گذار این پروژه، ماهانه مبلغ ۵ میلیون ریال به اداره کل ورزش و جوانان کمک خواهد شد.
وی افزود: ۲۱ پروژه در بخش‌های مختلف فراخوان واگذاری آن انجام شده و امیدواریم هرچه سریعتر در این بخش‌ها نیز بخش خصوصی وارد عمل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: کارگروه ماده ۲۷ در استان کردستان در آینده نزدیک برای مابقی پروژه‌های ورزشی که در حدود ۵۰ پروژه است، تشکیل جلسه خواهد داد و شرایط واگذاری آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد./ورزش و جوانان کردستان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی