آخرین وضعیت دانشگاه علمی کاربردی سقز

 

مصاحبه ده نگی شار با قادرزاده رئیس دانشگاه علمی کاربردی سقز درخصوص آخرین وضعیت دانشگاه

ضمن تبریک روز دانشجو ، این مرکز با نیت ارائه خدمات علمی،آموزشی و پژوهشی و کاربردی آغاز به کار نموده است و سعی در به نتیجه رساندن اهداف مدنظر خود داشته که خوشبختانه تا بدین لحظه و با وجود مشکلات عدیده ای که پیش روی این مرکز بوده پیشرفت قابل توجهی داشته و امیدواریم براساس پیگیریهایی انجام شده در بهمن ماه یا حداکثر در مهر ماه سال آینده مشکلات این مرکز حل شود.

قادرزاده افزود: در مسیر پیشرفت هر واحد که در حال پیشرفت است سنگ اندازی هایی وجود دارد و این امری طبیعی است و تنها مختص به این مرکز نیست. آینده در اختیار صحت و درستی کار است و افرادی که میخواهند موفق باشند باید هزینه پرداخت کنند. امیدواریم این مشکل به شیوه ای مناسب حل شود .

حامد قادرزاده گفت: ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی سقز بسیار بالاست و میتواند به ۲۰۰۰ دانشجو خدمات ارائه دهد اما متاسفانه در ۱۰ سال گذشته بسیاری از پتانسیلهای دانشگاه به دلایلی محقق نشد و امیدواریم در آینده این نقایص جبران شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی سقز اضافه کرد : تاکنون ۱۳۰۰ دانشجو در این مرکز فارغ التحصیل شده اند که همدلی و نیت مجموعه کاملا دلسوزانه بوده و این مرکز به هیچ عنوان اهداف درآمدزایی را دنبال نکرده و نخواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجتماعی

ورزشی

تبلیغ

اجتماعی

جهانی