گلایه شهروندی….. ▪️سلام وقت بخیر…ببخشید اگه امکان داره این رو به گوش مسئولین برسونید..بنده و خیلی از ساکنین شهر سقز برای گرفتن جواز ساخت و ساز از سوی شهرداری و بخصوص نظام مهندسی دچار مشکل شدیم….هیچ شهری مثل شهر سقز نیست یعنی باید چند ماه علاف بشی و بیافتی دنبال جواز و ۱۳۰ ملیون بیشتر […]